loading...
سایت تفریحی و سرگرمی سه سوت
مرتضی ساسانی بازدید : 293 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)

متولد فروردین : اگر شما مطمئن نیستید که در محل کار چه کاری باید انجام دهید، برای فهمیدن جواب سئوالهایتان به افراد دیگر نگاه نکنید. احتمالاً آنها هم به اندازه شما نامطمئن هستند. در عوض به سمت اصول کلی برگردید. مسئولیتهایی را که به شا محول شده به خوبی انجام دهید. و به یاد داشته باشید که شما فقط امروز خودتان را مشغول نساخته‌اید، بلکه برای روزهای آینده خودتان را آماده کرده‌اید.

متولد اردیبهشت : شما امروز باید خودتان را با دوستانتان مقایسه کنید و بفهمید که چه کاری را شما آنگونه که از شما انتظار می‌رفته به خوبی انجام نداده‌اید. اگرچه شما به مسائل مهم توجه می‌کنید، استدلالهای شما محتملاً اینک به سوی نگرش منفی کشیده می‌شوند. از آنجایی که نگرشهای مثبت‌تر باید در یک یا دو روز آینده دوباره به وجود آیند، سعی کنید تا زمانی که نتوانسته‌اید آینده روشنتری برای خودتان تصویر کنید، تصمیمات مهمتان را به تعویق بیندازید.

متولد خرداد : درک هنری شما قوی است؛ درحقیقت شما می‌دانید که چه چیزی زیباست و چه چیزی زیبا نیست. اما اکنون شما آنقدر حساسیت دارید که این حساسیت باعث می‌شود واکنش نامعقولی نشان بدهید و حتی موفق به درک مقوله زیبایی نشوید. ولی زیاد به خودتان سخت نگیرید. این موضوع به این معنی نیست که قضاوت شما اشتباه بوده یا اینکه شما قدرت زیبایی شناسانه‌تان را از دست داده‌اید. فراموش نکنید که شما به موضوعاتی توجه می‌کنید که دیگران ممکن است به راحتی از آنها بگذرند. پس از این موهبت عاقلانه استفاد کنید.

متولد تیر : اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی‌دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی‌گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می‌توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می‌رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید.

متولد مرداد : شما امروز باید به یک مساله عاطفی رسیدگی کنید، اما احتمالا شما سعی می‌کنید از هر تاکتیکی که در کتاب در مورد کناره گیری کردن گفته شده استفاده کنید. اگرچه روبرو شدن با شرایط کار ناخوشایندی است، اما شما قادر هستید که در روش خود منطق و عقل را برگزینید. اما لازم است قدری احتیاط کنید، برای اینکه ممکن است به خاطر چیزی که اصلا هم اتفاق نمی‌افتد عصبانی شوید. کمی خویشتن داری داشتن در میان راه بهتان کمتان می‌کند.

متولد شهریور : شما امروز وقتی به خرج و مخارجتان نگاه می کنید با واقعیت تلخی مواجه می شوید، برای اینکه فراموش کرده اید که بین درآمدتان و صورت حسابهاتان تعادل ایجاد کنید. اما شما می توانید با تمرکز داشتن این شرایط را اصلاح کنید. اما اگر نسبت به این موضوع بی توجه باشید امکان دارد این اتفاق ساده تبدیل به یک مشکل واقعی شود.

متولد مهر : امروز وقت گذرانی كردن با دوستانتان چیزی است كه شما واقعاً بهش احتیاج دارید. خوشبختانه الان هم شرایط مهمانی رفتن و مهمانی گرفتن فراهم است. باجود چهار سیاره در یازدهمین خانه شما كه تشكیل یك گروه داده‌اند، اطراف شما از افراد هم فكر خودتان احاطه شده است. پس به افراد گروه ملحق شوید؛ راه حل‌هایی كه آنها در ذهنشان دارند ممكن است از راه حل‌های شما بسیار بهتر باشند ولی ابتدا اینگونه به نظر نرسند.

متولد آبان : شما در این روزها در حال متعادل کردن یا آزمودن اخلاق و رفتار خود را با شخص یا اشخاص دیگری هستید. شما نکاتی را یافته‌اید که در این زمینه‌ها با آن شخص دارای اختلاف هستید اما حساسیت‌های زیادی و افراطی را به خرج ندهید زیرا باعث می‌شود شخص مقابل از شما بگریزد. امروز روزی نیست که شما با سرنوشت تان بجنگید.

متولد آذر : به نظر می رسد که همه چیز به سمت بهتر شدن پیش می‌رود. برای اینکه ستاره اصلی شما یا ونوس با ژوپیتر هماهنگی دارد و شما را تشویق می کند که خواسته هایت را برآورده کنی.. الان وقت تنبلی کردن و صبر کردن برای اینکه هرچیزی خودش اتفاق بیفتد نیست. از راهی که در آن قرار گرفته‌ای خارج شو تا بتوانی زیبایی هایی را که در فضای رویاهایت لمس می‌کنی آشکار کنی. افراد هم شأن شما و هم خلاقیت‌هایت را تحسین می‌کنند، پس حالا وقت ریسک کردن است.

متولد دی : امروز از یك طرف شما وسوسه شده‌اید از زیر كار فرار كنید و یا اینكه حداقل تا جایی كه امكان دارد كار كمتری انجام دهید. البته این سخن به معنی این نیست كه شما می‌خواهید كسی را گول بزنید؛ بلكه معنی این حرف این است كه شما وسوسه شده‌اید به جای انجام دادن وظایف شغلی كاری لذت بخش‌تر انجام بدهید. اما شما خودتان هم می‌دانید كه جیم شدن از سر كار برایتان دردسرهایی به همراه دارد. پس به كارتان ادامه داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما در این راه كسی را ناراحت نكنید.

متولد بهمن : با وجود اینکه این روزها درباره تعطیلات آینده فکرمی‌کنید، کمبود وقت یا پول باعث می‌شود که از برنامه‌هایی که برای خود در نظر گرفته بودید صرف نظر کنید. سیاره حاکم شما عطارد در حال بازگشت به نشان شما است و امروز با مریخ مدعی اتصال پیدا می‌کند و به شما نشان می‌دهد که این امیدواری شما می‌تواند بهترین‌ها را برای شما به ارمغان بیاورد. به هر حال،‌ شما می‌توانید بر اوج هر چیزی بایستید اگر به یاد بیاورید که این حالت خیلی کوتاه تراز همیشه است و این را بدانید که از دست دادن تعادل تان باعث نمی‌شود که بتوانید زودتر به رویای رسیدن به تعطیلات برسید.

متولد اسفند : شما امروز بیشتر از هیمشه مورد قضاوت ناعادلانه دیگران قرار می‌گیرید. اما این درباره این نیست که حق با شماست یا خیر؛ بلکه درباره این است که آیا شما حق این را دارید که در زندگی دیگری دخالت کنید یا نه حتی اگر به خاطر صلاح خود فرد باشد. مشکل این است که شما آنقدر به کار خود اعتماد و اطمینان دارید که در درک نظرات و دیدگاه‌‌‌‌‌های دیگران شکست می‌خورید. صبر کنید؛ اینکه آن چیزی که شما فکر می‌کنید باید اتفاق بیفتد آنقدرها هم که به نظر می‌رسد مهم نیست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله سه سوت در سال 1389 و با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از اوقات فراغت کاربران اینترنتی راه اندازی شد. این مجله تفریحی، آموزشی و سرگرمی همواره سعی داشته تا با بهترین و مفیدترین و جذاب ترین مطالب اوقات خوشی را برای کاربران فراهم نماید. اکنون نیز بعد از گذشت هفت سال از تاسیس این سایت هنوز محبوبیت این سایت از بین نرفته و همه روزه مورد بازدید بسیاری از کاربران عزیز قرار می گیرد. امید است شما نیز لحاظ خوب و خوش و مفیدی در سه سوت داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی میکنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7397
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 492
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 410
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 3,551
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 30,250
  • بازدید ماه : 113,742
  • بازدید سال : 449,619
  • بازدید کلی : 7,069,494